Подготовка на журналистически материали- статии и интервюта;
Консултиране на речи и доклади;
Изготвяне на радио и телевизионен клип;
Авторски текстове;
Имиджови брошури, календари, плакати;
Корпоративен ПР:
Изготвяне на корпоративен дизайн, корпоративно лого, уеб- портал;
Креиране на корпоративни послания и мото;
Корпоративна социална отговорност;
Събитиен мениджмънт/Eventmanagement:
Организиране на специални събития, концерти, конкурси, изложби, партита, хепънинги, годишнини и други публични изяви;
Кризисен ПР:
Анализ на рисковата ситуация;
Разработване и реализиране на анти- кризисна стратегия;
Имиджови кампании:
Добре подбраната и успешно реализирана имиджова кампания ще привлече общественото внимание към Вашата марка или компания, ще увеличи познаваемостта и ще повиши доверието на вашите таргет групи в нея;
Марков и продуктов ПР:
Лансиране/промотиране на нова марка;
Рестартиране на марка;
Вътрешно- фирмен ПР:
Управление на комуникационния поток между мениджмънта на компанията и нейните служителите;
Спонсоринг:
Модерен и ефективен комуникационен инструмент, който позволява пряко акцентиране върху марката или продукта чрез непосредствения и непринуден контакт между марката и целевите и групи. Спонсорингът цели повишаване познаваемостта на марката, както и изграждането на положителен корпоративен имидж в общественото пространство.
On- line комуникации:
Създаване и поддържане на интернет- сайт, фейсбук- страница/профил и други социални мрежи;
Медиа мониторинг:
Проследяване на конкретни, зададени от клиента теми от различни браншове на обществено- икономическия, политически и културен живот на страната във водещи печатни и електронни медии. Медиа мониторингът е метод, който дава точен ориентир за позиционирането на Вашата компания в общественото пространство.
Консултации
Консултации по въпроси свързани с фирмения мениджмънт:
Юридически консултации;
Счетоводни консултации;
Обучения на персонала;
Фирмена сигурност;
Консултации в сферата на двустранни икономически, политически и културни отношения:
Консултиране на чуждестранни инвеститори по проекти;
Изготвяне на икономически анализ на общини и региони в България;
Организиране и координиране на работни посещения;
Организиране на конференции и семинари, посветени на икономическото, културното и образователното сътрудничество между България и други държави;
Иницииране и организиране на двустранни сътрудничества в областта на културата и образованието: театри, литературни четения, изложби, партньорства между училища и детски градини и др.;
Боравене с личните Ви данни | GDPR (Общ регламент за защита на личните данни): Научете повече.